fredag 28 december 2007

Å vad grått


Ja det ska ta mig fan vara grått i år. Inte en snöflinga och inte en skymt av den blå himlen. Jag börjar tro att Björn Afzelius hade fel när han påstod att himlen var blå bakom molnen - det känns ungefär som en alturism. Men whatever. Och mitt sinne är grått likaså, precis som Nalle Puhs grå ludd. Det är svårt att ha motivation att ta sig ut i kylan och rusket. Idag cyklade jag istället på träningscykeln. Jag är i urusel kondition vilket gör det rätt svettigt. Sammantaget blev det:


60 minuter på steg 2, 303 kalorier

3 kommentarer:

Projekt: Promenad 2 sa...

Hoppas det vänder snart!

Och cykling är lika bra som promenad.

/Alex

Anonym sa...

Vilken söt katt! Kram Fillan

Anonym sa...

Söt men väldigt motsträvig. Ungefär som jag på morgonen när det är dags att gå upp//

Elinleticia