torsdag 27 december 2007

Sista torsdagen i december



När tiden finns så är det hur skönt som helst att ge sig ut på en promenad. Jag har lärt mig hur långt jag måste gå för att komma upp i 10 000 steg, och ibland måste jag ta en annan väg, mot det jag först hade tänkt, för att komma rätt. Vissa dagar känns de långa sträckorna för långa, och då vet jag hur jag ska gå för att komma fortare hem.

Någon dag ska jag skriva om salt. Det talas så mycket om hur farligt socker är, men salt talas det tyst om. För mycket av det är inte heller bra, precis som socker.

Bilden tagen för några dagar sen. Nu är all snö borta. Istället är det tråkigt regnblaskigt väder.


Dagens promenad
Steg och minuter: 10 046 steg, varav 7422 snabba, på tiden 64 minuter.
Förbrukade kalorier: 339 kcal.
Förbrukade fettkalorier: 23,1 g.
Sträcka: 6,02 km.

Inga kommentarer: