söndag 30 december 2007

Söndagsvåndor


Egentligen inga våndor, bara ett jävla anamma. En gammal kompis har ballat ur totallt, paranoia och ingen möjlighet att nå fram till henne. Ilskan tar jag ut i steg. Vi har gått till affären och handlat trisslotter för våra samlade enkronor (tradition). Vi vann 75 kr. Inte mycket i jämförelse med vad vi la ut - men spänningen är ju också rätt rolig .)


Idag har jag gått:

5470 steg varav 2409 aerobics under 20 minuter


Ikväll ska jag ta fyrtio minuter på träningscykel också. Det är ett vettigt mål att köra en timmas motion varje dag, på ett eller annat sätt. Om jag orkar och får tid ska jag idag också ta helkroppsbilder trots att det känns kämpigt efter tre veckors timeout. Under veckan mellan projekt promenad 2 och 3 kommer inte jag ta paus eftersom jag känner att jag behöver få upp konditionen och min timeout bara var hemsk :)

Inga kommentarer: