lördag 5 januari 2008

Sista dagen i PP2

Lördag efter nyår och sista dagen i PP2. Det har varit ett sisådär projekt på grund av att vi nästan alla har varit sjuka i omgångar. Elin har haft influensa så det heter duga, Cat har haft feber och förkylning i veckor, jag har jobbat över mer än 100 timmar i november och december samt åkt på en rejäl dunderförkylning årets första vecka och så vidare.

Den enda som har knatat på vecka efter vecka är Alex. Bra jobbat, Alex!

Tro inte att vi ger upp! Å nej!

Vi startar upp PP3 och det kommer snart en länk om var vi huserar på Internet. Den här gången fortsätter vi samma gäng och tar inte in några nya.

Det blir alltså:
Alex
Cat
Fillan
Eva
Elin
Elsa

Vi gör ett uppehåll under vecka 2 och startar upp vecka 3 med nya och friska krafter!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är imponerad över er vilja att fortsätta trots att den här omgången innehöll så många motgångar. Det om något visar väl att det här handlar om en varaktig livsstilsförändring.

Jag missade möjligheten att delta i PP2 med en hårsmån och eftersom ni inte tar in några nya deltagare till PP3 har jag bestämt för att köra ett eget privat parallell-projekt (där jag är enda deltagare). ;-) Jag kommer att fortsätta att använda er blogg som inspiration.

Krya på er och Lycka till med PP3!

Projekt: Promenad 2 sa...

Åsa H: maila Fillan så kan du säkert vara med.

/Alex