torsdag 3 januari 2008

Dåliga veckor

Det har varit ruttet dåliga veckor för mig de senaste veckorna, men det beror ju helt och hållet på att jag har varit gräsligt förkyld. Att den skulle sitta i så länge hade jag dock inte trott men det gör den alltså. 2,5 veckor nu, det värsta har lagt sig men jag har fortfarande ont i halsen, natthosta och luftrören känns helt överansträngda så jag får astma vid ansträngning... Därtill har det ju faktiskt varit jul med massor av släkt och besök och MAT, så jag väger absolut mer nu än vid starten av PP2.

Därför har jag inte gått alls och inte haft ork att redovisa. Jag sätter min tilltro till PP3 som jag hoppas kommer att gå bättre.

Snön VRÄKER ner här och jag hoppas att orka gå ut med mina barn och leka så fort det är uppehåll.

Gott nytt år förresten, såhär i efterskott.

2 kommentarer:

Projekt: Promenad 2 sa...

Detsamma till dig!

Tråkigt med alla dessa förkylningar, hoppas på bättring för dig nu. Hoppas du hade ork att leka i snön med barnen.

/Alex

Anonym sa...

Tack detsamma!

Hoppas du mår bättre snart och kan gå ut och leka i snön. Jag är så avundsjuk!